Κρεμάει το στήθος με τον θηλασμό;

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016 17:56 ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ - ΘΗΛΑΣΜΟΣ
Εκτύπωση

Κρεμάει το στήθος με τον θηλασμό;

Φοβάστε ότι το στήθος σας με τον θηλασμό θα κρεμάσει; Δείτε πως θα το αποφύγετε!

Το μητρικό γάλα είναι η καλύτερη τροφή για το βρέφος, ενώ ο θηλασμός ενισχύει τον δεσμό μητέρας-παιδιού. Κάποιες μαμάδες, ωστόσο, την ώρα που προσφέρουν στο μωρό τους αυτό το τόσο σημαντικό δώρο, έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους πως ταυτόχρονα καταστρέφουν το σύμβολο της θηλυκότητάς τους, δηλαδή το στήθος τους.

Για πάρα πολλά χρόνια οι γυναίκες πίστευαν ότι ο θηλασμός κάνει το στήθος να κρεμάει. Ωστόσο, έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Aesthetic Surgery Journal έδειξε ότι ο θηλασμός δεν είναι παράγοντας κινδύνου για την πτώση του στήθους. Πραγματικοί «ένοχοι» για αυτό είναι:

Η ηλικία. Όπως όλοι οι σύνδεσμοι έτσι και εκείνοι του στήθους αποτελούνται από κολλαγόνο και ελαστίνη, τα οποία με την πάροδο του χρόνου μειώνονται.

Ο τρόπος ζωής. Οι επιλογές ζωής μας έχουν αντίκτυπο στο πόσο στητό είναι το στήθος μας. Όλες οι συνήθειες που προκαλούν διάσπαση του κολλαγόνου στο δέρμα (κάπνισμα, αλκοόλ, παρατεταμένη έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, κακή διατροφή κ.α.) μπορούν να οδηγήσουν στην… πτώση.

Η εγκυμοσύνη και πιο συγκεκριμένα η μη φυσιολογική αύξηση του σωματικού βάρους που μπορεί να κάνει τους συνδέσμους στο στήθος να τεντώσουν πολύ.

Μπορώ να προλάβω το κρέμασμα του στήθους;

Παρότι ο χρόνος δεν είναι κάτι που μπορούμε να πολεμήσουμε, υπάρχουν τρόποι να καθυστερήσουμε την φυσιολογική φθορά.

1. Προσπαθήστε να διατηρείτε πάντοτε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα, καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής, συμπεριλαμβανομένης και της περιόδου της εγκυμοσύνης.

2. Κόψτε το κάπνισμα, μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ και περιορίστε την έκθεσή σας στην ηλιακή ακτινοβολία.

3. Ακολουθείτε μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και καλά λιπαρά που θα εφοδιάσουν τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να προωθήσει το υγιές δέρμα και τους συνδετικούς ιστούς. Οι θηλάζουσες μητέρες μπορούν επίσης να καταναλώνουν περισσότερο κρόκο αυγού και βούτυρο που περιέχουν αραχιδονικό οξύ, ένα κρίσιμο συστατικό, το οποίο διευκολύνει το σχηματισμό των συνδέσεων μεταξύ των κυττάρων του δέρματος, κρατώντας τους σφιχτούς.

4. Μόλις ο γιατρός σας δώσει το πράσινο φως ξεκινήστε γυμναστική, ώστε να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης και να τονώσετε τους μύες σας. Επιλέξτε απλές ασκήσεις, όπως περπάτημα, τρέξιμο, κολύμβηση ή γιόγκα, καθώς η φροντίδα του μωρού θα καταναλώνει μεγάλο μέρος της ενέργειάς σας. Επίσης, δοκιμάστε να εντάξετε στο πρόγραμμά σας και κάποιες ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μυών του στήθους, όπως πους-απς, σπρώξιμο τοίχου και βάρη.

5. Προσπαθήστε να χάσετε το βάρος της εγκυμοσύνης σταδιακά, ώστε να δώσετε χρόνο στο δέρμα σας να προσαρμοστεί στην αλλαγή και να μην χαλαρώσει ή κρεμάσει. Η γρήγορη απώλεια βάρους μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική απώλεια του λίπους που υπάρχει στο στήθος, το οποίο του δίνει όγκο.

6. Όταν κάνετε μπάνιο, κάντε μασάζ στο στήθος σας εναλλάσσοντας ζεστό και κρύο νερό. Το ζεστό νερό βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, mama donna serumενώ το κρύο νερό βοηθά στην τόνωση και σύσφιξη του δέρματος. Πάντα να τελειώνετε το ντους σας με κρύο νερό.

7. Χρησιμοποιήστε έναν ορό προστασίας και ενυδάτωσης στήθους, όπως το Mamma Donna Serum της Chicco που είναι κατάλληλο για την περίοδο της εγκυμοσύνης και του θηλασμού.

8. Τέλος, επιλέξτε στάσεις θηλασμού που δεν σας αναγκάζουν να γείρετε πάνω από το μωρό. Χρησιμοποιήστε ένα μαξιλάρι θηλασμού (ή γιατί όχι ένα απλό μεγάλο μαξιλάρι) για να φέρετε το μωρό στο σωστό ύψος.