22 τρόποι να επαναφέρετε την ελαστικότητα του δέρματός σας

Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2015 23:00 PARENTING - ΜΑΜΑ
Εκτύπωση

22 τρόποι να επαναφέρετε την ελαστικότητα του δέρματός σας

Πώς να επαναφέρετε την ελαστικότητα στο δέρμα σας μετά την απώλεια βάρους

Θέλετε να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης αλλά δεν ξέρετε πώς θα επαναφέρετε τη σφριγηλότητα και τη ζωντάνια στο δέρμα σας; Μοιραζόμαστε μαζί σας 22 μυστικά που θα χαρίσουν στο δέρμα σας τη χαμένη του ελαστικότητα.

  1. Μην χάσετε απότομα κιλά. Φροντίστε να μειώσετε τα κιλά σας σταδιακά όσο και αν βιάζεστε να ξαναφορέσετε στο αγαπημένο σας παντελόνι που αποχωριστήκατε λόγω της εγκυμοσύνης σας. Η απότομη απώλεια βάρους εκτός του ότι μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία σας, προκαλεί χαλάρωση στο δέρμα.
  2. Κρέμες σύσφιξης. Κρέμες με συστατικά αλόε βέρα και βιταμίνες Ε και Α είναι ιδανικές για την αύξηση του κολλαγόνου και της ελαστίνης στο δέρμα σας, πρωτεΐνες που συμβάλλουν στην ενυδάτωση και την ελαστικότητά του.
  3. Σκραμπ. Χρησιμοποιήστε σκραμπ για το δέρμα σας τρεις φορές την εβδομάδα όταν κάνετε ντους. Πώς βοηθάει το σκραμπ; Ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος που με τη σειρά της βοηθάει στην υγιή και ελαστική επιδερμίδα.
  4. Θεραπεία με μασάζ. Το μασάζ ενδέχεται να βοηθήσει στην σύσφιξη του δέρματος, συνεπώς αξίζει να το δοκιμάσετε. Στην χειρότερη θα έχετε απολαύσει μια αναζωογονητική περιποίηση σώματος.
  5. Θεραπεία με φύκια σε σπα. Η θεραπεία με φύκια σε σπα είναι βοηθητική για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, ενώ τα πράσινα φύκια βοηθούν στη δημιουργία κολλαγόνου και ελαστίνης στο δέρμα.
  6. Κάντε ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης. Για παράδειγμα εντάξτε στην φυσική σας δραστηριότητα ελαφριές ασκήσεις με βάρη για ενδυνάμωση των μυών.
  7. Κάντε γιόγκα. Η γιόγκα θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε ελαστικότητα, να χάσετε βάρος και να βοηθήσετε το δέρμα σας να επανέλθει. Εκτός από συμμετοχή σε τμήματα γιόγκα μπορείτε να εξασκηθείτε και στο σπίτι.
  8. Ασκηθείτε ρυθμικά. Ακολουθήστε ασκήσεις που αποτελούνται από μια ποικιλία απλών και συχνά ρυθμικών κινήσεων που αυξάνουν τη σωματική δύναμη και την ευελιξία, π.χ. κάμψεις σώματος, άλματα, ταλαντώσεις.
  9. Πίνετε πολύ νερό. Για να διατηρηθεί το δέρμα σας υγιές φροντίστε να το ενυδατώνετε. Πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια την ημέρα και περισσότερα αν ασκήστε.
  10. Ωμές τροφές. Προτιμήστε να τρώτε ωμά τα λαχανικά και να καταναλώνετε πολλά φρούτα για να προσλαμβάνετε όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά μέρος των οποίων μπορεί να χαθεί με το μαγείρεμα.
  11. Καταναλώστε άπαχη πρωτεΐνη. Θα σας βοηθήσει να χτίσετε τους μύες του σώματός σας και θα συμβάλλει στην ενδυνάμωσή του. Οι άπαχες πρωτεΐνες περιέχουν κολλαγόνο και άλλα θρεπτικά συστατικά που το δέρμα σας χρειάζεται για να παραμείνει ελαστικό.
  12. Αποφύγετε το junk food. Μπορεί να είναι νόστιμο αλλά εκτός του ότι κάνει κακό στην υγεία σας, είναι εθιστικό σύμφωνα με κάποιες έρευνες και φυσικά βάζει τρικλοποδιές στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος. Αποφύγετε λοιπόν τις τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε λίπος καθώς δεν περιλαμβάνουν τίποτα που θα μπορούσε να βοηθήσει στην αναδόμηση του δέρματός σας.
  13. Ναι στα φρούτα και τα λαχανικά. Καλό είναι να καταλώνετε 5 μερίδες φρούτα ή λαχανικά την ημέρα για να διατηρείτε ένα υγιές βάρος αλλά και να αποκτήσετε σφριγηλό δέρμα. Άλλωστε τόσο τα φρούτα όσο και τα λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό που είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση του δέρματός σας.
  14. Επιλέξτε σαπούνια με πιο ήπια σύνθεση, χωρίς θειικά άλατα. Παρόλο που τα θειικά άλατα χρησιμοποιούνται σε πολλά σαπούνια και σαμπουάν μπορεί να προκαλέσουν ξηρότητα και ερεθισμούς, αφήνοντας το δέρμα αφυδατωμένο.
  15. Αποφύγετε το υπερβολικό μαύρισμα. Μπορεί να περιμένετε το καλοκαίρι για να κάνετε ηλιοθεραπεία γιατί σας δίνεται η εντύπωση ότι με το μαύρισμα το δέρμα σας είναι πιο υγιές και σφριγηλό αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το αντιηλιακό είναι απαραίτητο ενώ το πολύωρο «ψήσιμο» στον ήλιο κάνει περισσότερο κακό παρά καλό στην επιδερμίδα σας.
  16. Απομακρύνετε το χλώριο. Αν έχετε επιλέξει την κολύμβηση σε κάποιο κολυμβητήριο για να ασκηθείτε, φροντίστε πριν φύγετε να κάνετε ντους με ζεστό νερό (όχι καυτό γιατί απομακρύνει τη φυσική λιπαρότητα της επιδερμίδας) για να απομακρύνετε άμεσα το χλώριο από το δέρμα σας, καθώς προκαλεί ξηροδερμία.
  17. Καστορέλαιο. Το καστορέλαιο είναι ιδανικό για να επαναφέρει σφριγηλότητα στο δέρμα σας. Αναμείξτε το με λίγο λεμόνι ή λάδι λεβάντας, εφαρμόστε το στο δέρμα σας και θα δείτε τη διαφορά!
  18. Αιθέρια έλαια.Είναι αποτελεσματικά και βοηθούν στην αναδόμηση της επιδερμίδας. Ειδικά το λάδι λεβάντας έχει αρκετές θεραπευτικές ιδιότητες. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο μπάνιο σας ή να το εφαρμόσετε κατευθείαν στο δέρμα σας.
  19. Μάσκα σύσφιξης. Αντί να χρησιμοποιήσετε την μάσκα στο πρόσωπό σας γιατί να μην την εφαρμόσετε στην κοιλιά σας; Μπορείτε ακόμα να φτιάξετε το δικό σας μείγμα σύσφιξης χρησιμοποιώντας φυτικά υλικά, όπως μέλι, δεντρολίβανο και αμαμηλίδα (witchhazel). Ανακατέψτε μια κουταλιά μέλι και μια κουταλιά αμαμηλίδα μαζί με ψιλοκομμένο δεντρολίβανο και απλώστε το στην κοιλιακή χώρα.
  20. Αμυγδαλέλαιο. Εφαρμόστε καθημερινά αμυγδαλέλαιο στα σημεία με τη μεγαλύτερη χαλάρωση, το οποίο βοηθάει στη σύσφιξη και στην απομάκρυνση των ραγάδων.
  21. Πρωτεΐνη σόγιας. Βοηθάει στην αύξηση της ελαστίνης και συμβάλλει στη σύσφιξη. Μπορείτε να εντάξετε την σόγια στη διατροφή σας ή να επιλέξετε μια κρέμα που να την περιέχει ως συστατικό.
  22. Γαλάκτωμα καθαρισμού. Φτιάξτε το δικό σας γαλάκτωμα καθαρισμού αναμειγνύοντας ζάχαρη, γάλα και λιωμένα φρούτα, όπως σταφύλι, παπάγια, φράουλες, μούρα ή πορτοκάλι για δέρμα ενυδατωμένο και σφριγηλό με υπέροχο άρωμα.

Διαβάστε ακόμα: «Γιατί πρέπει να βουρτσίζετε το σώμα σας»