Πρόληψη και Θεραπείες για το Κοινό Κρυολόγημα

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015 10:34 PARENTING - ΜΑΜΑ
Εκτύπωση

Πρόληψη και Θεραπείες για το Κοινό Κρυολόγημα

7 άνθρωποι αποκαλύπτουν πως προλαμβάνουν αλλά και πως αντιμετωπίζουν το κοινό κρυολόγημα.

Κάθε χρόνο, όταν κυλά ο χειμώνας, ξαφνικά, όλοι φαίνεται να ξυπνάμε και να συνειδητοποιούμε πως έχουμε το ίδιο κρύωμα! Τις τελευταίες δύο εβδομάδες τρέχει η μύτη μου και φτερνίζομαι ασταμάτητα, ήρθε λοιπόν η ώρα κάνουμε κάτι … φυσικό … γι’ αυτό!

Βρήκα μερικές πολύ χρήσιμες συμβουλές από τη δημιουργική κοινότητα του Desing*Sponge. Οι απαντήσεις δεν ήταν μόνο χρήσιμες και αποτελεσματικές αλλά και αστείες… όπως αυτή του Jonathan Adler που αποφεύγει τις χειραψίες. Λίγο ακραίο αν με ρωτήσετε αλλά αποτελεσματικό. Αυτός ο οδηγός θα σας προσφέρει δεκάδες διαφορετικούς τρόπους για να παραμείνετε υγιείς και να παλέψετε το κρυολόγημα αυτή τη σεζόν όπως συνταγές με καρότα και καστανή ζάχαρη σαν σιρόπι για τον βήχα.

Jonathan Adler – Το χτύπημα γροθιά! Πιστεύω ότι οι παλάμες είναι ένας πυρήνας μικροβίων - εγώ τους αποφεύγω με κάθε κόστος. Κάθισα δίπλα σε κάποιο 75-χρονο σε ένα γεύμα πριν από λίγα χρόνια. Όταν πήγα να του σφίξω το χέρι, μου πρόσφερε ένα απίθανο χτύπημα γροθιά και μου είπε ότι όταν είχε υποβληθεί σε μεταμόσχευση καρδιάς πριν από 10 χρόνια, ο γιατρός του είπε να μην ξανασφίξει χέρια άλλων επειδή είναι κέντρο μικροβίων.

Heidi Swanson - Φρέσκος ​​χυμός τζίντζερ! Το βάζω σε σούπες τσάι και ζωμούς, χυμούς και ζεστά ροφήματα. Απλά τρίψτε το αποφλοιωμένο τζίντζερ και στη συνέχεια περάστε το από ένα σουρωτήρι για να εξαγάγετε το χυμό. Αν κάνετε μπόλικο, μην ανησυχείτε, παγώνει καλά έτσι ώστε να μπορείτε πάντα να έχετε λίγο στο χέρι.

Cheryl Day of Back in the Day Bakery -  Όταν νιώθω να έρχεται το κρυολόγημα, κάνω ένα διάλυμα από πολύ ζεστό νερό και αλάτι για γαργάρες. Βοηθά με τη φλεγμονή και την κυκλοφοριακή συμφόρηση και αποκρούει τα βακτηρίδια. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε ένα αλατούχο ρινικό σπρέι. Συνεχίζω με πράσινο τσάι, ζεστή σούπα κοτόπουλο και λαχανικά και με έναν υπνάκο στον καναπέ με ένα σωρό περιοδικά.

Paul Lowe of Sweet Paul— Ας το παραδεχτούμε, για να ξεπεράσω ένα κρυολόγημα χρειάζομαι τουλάχιστον μία εβδομάδα (με ή χωρίς φάρμακα!). Κρύβομαι λοιπόν κάτω από τα σκεπάσματα με πολλά χαρτομάντιλα στο πλάι και περιμένω…

Ginny Branch- Είμαι μεγάλος οπαδός του «να αφήνεις τα τρόφιμα να είναι το φάρμακο σου», και θεωρώ ότι όσο πιο πολλά φρούτα και λαχανικά καταναλώνω, τόσο πιο πολύ πλημμυρίζω το σώμα μου με τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζομαι για να αποκρούσω τα κρυολόγημα χωρίς γκρίνια. Θεωρώ ότι η βιταμίνη C με ενισχυμένο ψευδάργυρο και άφθονο τζίντζερ βοηθήσει να απελευθερώσει το σώμα μου από κάθε ασθένεια.

Katy Elliott - Δεν μπορώ καν να θυμηθώ την τελευταία φορά που ήμουν άρρωστη. Περίπου ένα χρόνο πριν, όταν για πρώτη φορά έμεινα έγκυος, άρχισα να παίρνω μια πολυβιταμίνη καθημερινά. Η κατανάλωση τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα, το υγιεινά φαγητό και 7-8 ώρες ύπνου τη νύχτα με έσωσαν. Φροντίστε τον εαυτό σας και το σώμα σας θα σας φροντίσει και αυτό.

Ashley English—Για να αποκρούσω τα φτερνίσματα, προσθέτω μερικές σταγόνες ευκαλύπτου στο μπάνιο και τρίβω λίγο φυσικό βάλσαμο στο στήθος μου και πίνω μπόλικο σπιτικό τσάι με λεμόνι, τζίντζερ και μέλι.

 

Τσάι με ginger– για 2 άτομα

  • 12 λεπτές φέτες φρέσκο ​​τζίντζερ (στο γουδί ή κοπανισμένες με ένα πλάστη)
  • 1 κουταλιά της σούπας μέλι
  • Νερό
  1. Βάλτε το τζίντζερ και 3 φλιτζάνια νερό σε μια μικρή κατσαρόλα και αφήτε το να πάρει βράση. Χαμηλώτε τη φωτιά σε μέτρια προς χαμηλή και σιγοβράστε από 20 έως 25 λεπτά.
  2. Σουρώστε τις φέτες τζίντζερ, ανακατέψτε το μέλι και σερβίρετε ζεστό. Το τσάι μπορεί να ξαναζεσταθεί, εάν είναι απαραίτητο.

Καλή Ανάρρωση!

Πηγή: Babyglitter