Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012 23:44 PARENTING - ΜΑΜΑ
Εκτύπωση PDF

Νέα μαμά με ενέργεια

7 βήματα για να αντιμετωπίσετε την κούραση εξαιτίας της έλλειψης ύπνου

 

Η έλλειψη ύπνου όταν το μωράκι σας είναι πολύ μικρό και ξυπνάει πότε για να το ταΐσετε, πότε για να το αλλάξετε, πότε για να το ανακουφίσετε από τους πόνος, λόγου χάρη του κολικού, αναπόφευκτα θα σας κουράσει. Καταρχήν οπλιστείτε με υπομονή και σκεφτείτε πως η κατάσταση αυτή δεν θα διαρκέσει και πολύ καθώς το μωρό σας μεγαλώνει. Δείτε με ποιους τρόπους μπορείτε να ανακτήσετε τη χαμένη σας ενέργεια και πόσο σημαντικό είναι να σκέφτεστε θετικά!


 

1.Ενέσεις αγάπης για extra ενέργεια. Είναι φυσικό να αισθάνεστε κούραση μιας και με τον ερχομό του μωρού σας έχετε να αντιμετωπίσετε νέες ευθύνες, αλλά και μεγάλες αλλαγές στη ζωή σας. Ωστόσο η αγάπη που νιώθετε θα σας γεμίσει ενέργεια. Αγκαλιάστε το μωρό σας, κοιτάξτε το στα μάτια, χαμογελάστε και πείτε δυνατά τι σας αρέσει περισσότερο τώρα που είστε μαμά. Η αγάπη είναι το ισχυρότερο όπλο ενάντια στη σωματική εξάντληση.  

 

2.Κάθε πρωί ξεκινάει μια καινούργια ημέρα. Ξεχάστε την ταλαιπωρία της προηγούμενης βραδιάς και μην αναβιώνετε τα αρνητικά συναισθήματα μιλώντας στους γύρω σας για το πόσο κουρασμένη νιώθετε. Οι θετικές σκέψεις κάνουν καλό και στο σώμα σας, καθώς όσο περισσότερο σκέφτεστε και μιλάτε για την κούραση, τόσο πιο κουρασμένη θα αισθάνεστε. Προτιμήστε να μιλήσετε για πράγματα που σας ευχαριστούν.

3.Αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλεια. Καθώς δεν υπάρχουν ούτε τέλειες μαμάδες ούτε τέλεια μωρά, εάν σκέφτεστε έτσι, δημιουργείτε επιπλέον πίεση στον εαυτό σας χωρίς να είναι απαραίτητο. Ανακτήστε τον έλεγχο και σκεφτείτε τρόπους που θα κάνουν τη ζωή σας ευκολότερη και πιο ευχάριστη. Δοκιμάστε να φτιάχνετε γρήγορα γεύματα ή ξεχάστε για λίγο το σιδέρωμα. Δεν είναι καλύτερα να έχετε ένα χαρούμενο από ότι ένα τακτοποιημένο σπίτι;

Μαμά με μωρό

4.Εξάσκηση με τη βοήθεια του προσωπικού, μικροσκοπικού σας προπονητή. Το μικρό σας μπορεί να γίνει ο προσωπικός σας προπονητής, όντας μάλιστα διαθέσιμος 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα για να σας κρατήσει σε φόρμα! Μην ξεχνάτε να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας πόσο υγιής και δραστήρια είστε και πόσο σας αρέσουν οι νέοι τρόποι που χρησιμοποιεί το μικρό σας για να σας κρατήσει σε φόρμα.

5.Κοιμηθείτε την ώρα που κοιμάται το μωρό σας. Είναι πολύ σημαντικό να προσέχετε και να φροντίζετε τον εαυτό σας, καθώς αν είστε κουρασμένη και αγχωμένη το μωρό σας θα το καταλάβει. Αντίθετα αν είστε θετική και γεμάτη ενέργεια, θα ωφελήσετε και το μικράκι σας. Εκμεταλλευτείτε τις ώρες που κοιμάται για να κοιμηθείτε και εσείς ή για να περιποιηθείτε τον εαυτό σας, π.χ. με ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Αυτές τις ώρες προτιμήστε να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας και όχι να τις σπαταλάτε για να κάνετε γενικό στο σπίτι.

6.Η υποστήριξη είναι σημαντική. Δεν χρειάζεται να τα κάνετε όλα μόνες σας. Καθορίστε που ακριβώς χρειάζεστε βοήθεια και ζητήστε από τον σύντροφό σας, την οικογένεια και τους φίλους σας τη στήριξή τους. Ζητήστε βοήθεια εγκαίρως και μην περιμένετε να εξαντληθείτε πρώτα!

7.Πηγαίνετε στο κρεβάτι με θετικές σκέψεις. Πηγαίνετε στο κρεβάτι κάνοντας θετικές σκέψεις και χωρίς να αναρωτιέστε πόσο θα κατορθώσετε να κοιμηθείτε πριν ακούσετε το κλάμα του μωρού σας. Σκεφτείτε ότι το μικρό σας αλλάζει και μαθαίνει καινούργια πράγματα καθημερινά. Επικεντρωθείτε σε όλα τα όμορφα που συνέβησαν την ημέρα που πέρασε και αποκοιμηθείτε με αυτές τις σκέψεις.

 

Παραμύθια

Συνταγές - Έξυπνες, γρήγορες και πάντα ασφαλείς συνταγές για σωστή διατροφή του παιδιού σας

Χρήσιμα εργαλεία για την μαμά και τον μπαμπά